SFO på Karlskov Friskole

Efter skoletid er der mulighed for at komme i SFO. Vi støtter op om barnets trivsel her på Karlskov Friskole, hvor vi har fokus på det enkelte barns udvikling og læring. Derfor arbejder vi med at styrke børnenes sociale kompetencer og skabe rum for de indbyrdes relationer.

SFO'en er i børnenes fritid. Derfor vægter vi, at de er medbestemmende på, hvad de skal lave i SFO. Vi tilbyder nogle aktiviteter børnene kan deltage i, men de har også mulighed for at fordybe sig med fri leg.

Vi oplever at børnene meget gerne vil være aktive. Det kan være i hallen, på boldbanen eller på legepladsen - specielt hoppepuden, som er et kæmpe hit. Vi vil meget gerne fremme en sund livstil,  samtidig skal der også være mulighed for at koble af.