Skolens hverdag

SFO'en åbner kl. 6.30 og de første børn ankommer.

Skolebusserne kører rundt og henter eleverne på 4 forskellige ruter, og første hold ankommer 7.35, hvorefter der åbnes til klasserne af lærerne. Sidste hold ankommer kl. ca. 8.10.

Skoledagen starter k. 8.15 med fælles morgensang i aulaen. Det er her, der gives kollektive beskeder fra såvel elever som lærere. Her kan der ligeledes komme diverse kulturelle indslag fra alle andre.

Dagen er herefter delt op i lektioner med pause kl. 10-10.25, hvor skolen sørger for frugt til eleverne, og frokosten er mellem 11.55-12.30 – måske lidt tidligere for de mindste.

Der er altid tilsyn i frikvartererne ude som inde.

Afhængig af årgangene slutter skoletiden, og der er 8-kant – kreative tilbud, idræt, madlavning osv. inden busserne begynder at køre hjemad igen kl. 14.10 eller 14.45.

Efter busserne er kørt, er SFO'en åben indtil kl. 16.30 (fredag kl. 16.00).

Karlskov Friskole er åben, så du er som forældre altid velkommen til at deltage i skoledagene, men derudover har vi 2 planlagte forældredage. Datoerne fremgår af skolens kalender.