Find billeder på Facebook - se link nederst på siden

Støtteforeningen

Støtteforeningen.

Samler penge ind på forskellig vis, og støtter Karlskov Friskole med forskellige ting bl.a. IT-udstyr, hoppepude, busture mm. Alt sammen for at børnene kan få en bedre skoledag.
Kontingent
For at blive medlem i Karlskov Friskoles Støtteforening er der et kontingent på 175 kr., som indsættes på konto: 6235-4200175692 eller Mobilepay 88725 - gerne inden 1. oktober.
Medlemskabet støtter foreningen og skolen, og giver stemmeret til generalforsamlingen for støtteforeningen i det efterfølgende forår.
Cykelsponsorløb og Dirty Trail
Støtteforeningen tjener penge ved, at cyklisterne tegner kontrakter med sponsorer til cykelsponsorløbet første lørdag i september måned, samt at dem der bygger forhindringer til Dirty Trail løbet samme dag, giver et sponsorbeløb til støtteforeningen.
Jernindsamling
Desuden bliver der samlet jern ind. Der står container følgende steder:
  • i Åst ved Åstvej 8.
  • i Karlskov, ved Ib Pedersen, Lyngvejen.
Hvis der er større partier kan afhentning aftales med Torben Hørlyck Jørgensen tlf. 40530477
Pantflasker.
Der er mulighed for at donere sine pantflasker på skolen. Der står en beholder udenfor ved pedelskur/cykelskur.
  • Hjælp os med at gøre hverdagen lidt sjovere på Karlskov Friskole.